Banquet

Sitter i köket med en Latte och tända ljus och njuter. Har nyss diskat vårat diskberg samtidigt som jag kollade på Outsiders i lilla datorn. Idag har jag verkligen känt mig på bra humör.
Imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen för att kolla på någon som berättar om vinterjobb i Branäs och sedan ska jag gå och lämna in mitt CV till utvalda ställen.
Kände verkligen idag när jag fick lönen från mitt sommarjobb att jag behöver ett "riktigt" jobb. Denna månad hade jag mer utgifter än inkomster, men det var bra det. Det gav mig lite motivation och en riktig tankeställare! Dock funderar jag på hur det ska gå med maten under veckorna, men det löser sig alltid. Annars blir det väl en nudelmånad. Uh, jag som hatar nudlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0