Race With The Devil

Vet ni vad? Jag kan inte sova, som vanligt. Jag sitter alltid uppe länge på natten, ibland ända fram till morgonen och bara läser, tittar på tv, sitter vid datorn eller lyssnar på musik. Och ja, jag vet, det ÄR inte nyttigt och man behöver verkligen sömnen. Men nu är det som det är och även om jag ligger och blundar tills 8 imorgon bitti så kommer jag inte ha somnat. Hur som helst, jag behöver hjälp med en bloggdesign. Har ju faktiskt inte brytt mig särskilt mycket i denna blogg sedan jag tog bort min andra men jag känner att det är dags nu. Jag kanske får mer lust att uppdatera om jag har en snygg design? Hm? Ja ja, I need help. Jag är urusel på PS och blir inte särskilt bra på bild. Vad gör man då? Hjälp, som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0