This Is My Life

Här i Värmland är myggorna helt galna. Går man ut när det börjar bli mörkt och fram till att solen gått upp är det bara att räkna med minst 20 myggbett på en kväll. Jag vet inte hur ni har det i Stockholm, Göteborg, Malmö och alla andra städer och orter, men här är det sjukt mycket mygg. Idag har jag haft på mig jeans heeela dagen/kvällen och tänkt "Nää, dom biter inte genom jeans! Det blir väl för jobbigt att dom väljer att äta på någon annan" Men nej minsann, 8 myggbett har jag lyckats få genom att bara sitta inne i princip hela dagen. Sen att myggorna väljer så konstiga ställen på kroppen att äta från är ju en annan sak, låt min röv vara i fred, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0