Mmmm..

Har man tid över så har man..


AVSLUTA MENINGEN:
Jag har insett att min senaste kyss: var med Sebastian
Jag lyssnar på: Editors - No Sound But The Wind

Jag pratar: alltid
Jag tycker om: överdrivet mycket saker
Jag avskyr när folk: ljuger
Min bästa vän är: vill egentligen inte välja, jag har så många bra vänner
Min första vän hette: Matthias
Kärlek är: någonting fint
När jag borstar tänderna: vägrar jag att svälja någon tandkräm
När jag lagar mat: får jag panik
Jag tänder på: godis
Det sexigaste yrket är: skådespelare, hö hö
Det är charmigt när: hm, leénden är charmigt.
Jag är rädd för: döden och att åka buss på vintern
Den värsta känslan är: att tro att man ska dö
Den bästa känslan är: när man har pengar

Jag är bäst på: att förstöra för mig själv
Jag är sämst på: att spara pengar
Om jag va ett djur skulle jag vara: kattis
Om jag va en insekt skulle jag vara: jag vill inte vara någon insekt!
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en kattlåda
Jag kommer alltid att vara: fattig
Det finaste som finns är: att vara omtänksam
I sommar: vet jag exakt vad jag ska göra
Sist jag grät var: I måndags, när jag insåg att min gitarr var "trasig"
Jag kan: karate
Jag kan inte: lägga mig i tid
När jag vill tänka går jag: och hämtar iPhonen och sätter på musik
När jag bakar så bakar jag: absolut ingenting, kan varken baka eller laga mat
Min mobiltelefon är: En iPhone
När jag vaknar på morgonen: vill jag fortsätta sova
Innan jag går och lägger mig: tar jag nattciggen och läser lite
Just nu tänker jag på att: Lina dör i Donkey Kong
Bebisar är: väl bra, men jag vill inte ha någon. Ever..
Idag har jag: läst, spelat tv-spel och umgåtts med mina vänner
Ikväll ska jag: äta mat hos Linn & Robin, MUMS
I morgon kommer jag: deppa över att jag inte kan köpa några julklappar.
Jag vill verkligen: bli rik, trivas med mitt jobb(vad nu det blir?) osv. Så mycket som jag inte vill skriva ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0