Sweet & Soft

Okej hörrni! Nu har jag bestämt mig, jag ska börja uppdatera som aldrig förr.. Jag har ju ändå inget bättre för mig på dagarna, ha ha! Och, jag ska bli bättre på att ladda upp bilder. För det är inte kul att läsa en blogg utan bilder. Så.. Varför inte börja med bilderna direkt?



Läskigt ful bild va? Sara och jag hade tråkigt så vi skulle sminka mig som
självaste Lady GaGa, som ni kan se blev det ganska misslyckat och det
hela slutade med att vi målade oss helt svarta i hela ansiktet och gömde oss
i lägenheten för att skrämma Petra och Gustav (vilket lyckades bättre)


Suddig bild på min lilla julgran. Sebban och jag har bott ihop i 4 år och
detta året kom jag på att jag kan köpa en liten gran eftersom en stor
inte får plats. Snacka om att vara efter..

Ja, så nu är det bäst att ni hänger med i svängarna.. Uppdateringarna kommer ju rinna på som aldrig förr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0