Behind The Moon

Vet ni vad jag hatar? När folk säger "du hör ju aldrig av dig". I mitt fall är det oftast personer som själva aldrig hör av sig. Jag blir så jävla förbannad, vadå "jag hör inte av mig?", "DU hör ju för fan inte heller av dig!" Vill du mig nått så kan du väl  fan ta och ringa själv. Sitter personen i fråga och väntar på att jag ska ringa? Tönt. Ring själv. Det kan vara så jävla besvärligt med vänner ibland.


Matt Costa - Behind The Moon, hoppas ingen har missat denna underbara låt!?

Förresten, vad har hänt med blondinbella? Är det bara jag som tycker att hon blir tråkigare och tråkigare? Tittar numera på hennes uppdateringar ca 1 gång i månaden. Det kanske bara är jag som tröttnat på hennes glada humör, och Kissie då förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0