Eat it

Satt och kollade på paparazzi-videor på YouTube nyss och kom att tänka på en sak. Har läst på någon fånig jävla fan-blogg att man inte är ett äkta fan om man postar paparazzi-bilder. Hon/Han/Den/Det menade alltså att man stödde dessa livsförstörare genom att posta deras bilder. Jag menar istället och man stöder paparazzi-företagen/fotograferna även om man bara tittar på bilderna/videorna. Jag kan inte se det på något annat sätt? Den där jävla personen i fråga har alltså mage att sitta och kalla folk för "oäkta fans" och anse sig själv vara ett "äkta fan"! Jag må vara lättretad men rätt ska vara rätt. Jag anser att jag är ett äkta fan, och jag kollar på paparazzi-bilder. Jag är intresserad av personen jag är ett fan av och vill ju därför såklart veta mer. Lite nyfikenhet skadar aldrig. Men ta det inte fel nu, jag tycker att det är hemskt med dessa paparazzi (skulle heller aldrig arbeta som en) som inte ger personen space och så tycker jag att fansen som kastar sig över personen också är hemska.

Var tvungen att få detta ur mig, än så länge hänger jag inte ut personens blogg.. Hon/Han/Den/Det förtjänar helt enkelt inte uppmärksamheten. En riktig liten jävla skamfläck som inte går att putsa bort. Känns som en sån person som går med näsan i vädret för ingenting. Hade jag varit liiite äckligare, hade jag nollat denne i pannan, med mitt RÖVHÅL! Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0