Fire!

Det har gått två veckor sedan jag senast updaterade. Vad har hänt? Jag berättar lite fort, jag har tatuerat mig, tagit studenten, gått till arbetsförmedlingen osv. Det har hänt en hel del faktiskt. Whatever, no one cares anyway, ha ha! Tänkte passa på att berätta för er att jag troligtvis krossade min knoge förut. Jag skulle slänga igen ytterdörren och "BANG" däremellan var min hand, jag skrek rakt ut så att det ekade i hela trapphuset. Ganska dramatiskt faktiskt. Nu är fuckyou-fingers knogen blå, lila och svullen som ett jävla ägg. För att göra det hela värre så har jag 40 graders feber, snuva och hosta! 


Livet är så förbannat hemskt ibland. Återkommer snart, med en bild på tatueringen b.la.

Så nu, fuck off, jag ska bajsa.

Dagens låt: Kasabian - Fire 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0