Nothing To Worry About

Snart ska jag åka vespa med Sara upp till OKQ8 och köpa nya cigg. Ikväll blir det nämligen pokerkväll, det var så längesedan sist! Fan Sara, vi får se till att fixa det där jävla körkortet snart, vi har ju båda tillgång till bil, eller hur? Så här är det alltid för mig, när det går bra så drar jag mig ur.. Jag var inte alls långt från körkortet men jag tappade helt enkelt lusten plus att det blev så förbannat dyrt. Dessa körskolor tjänar nog mycket pengar, men samtidigt har dom ju sina avgifter att betala. På min körskola kostar det 400 kr för 35 minuters körning. Fan, man måste ju ha värsta inkomsten för att kunna köra regelbundet.. Eller så måste man vara förbannat bortskämd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0