Use Somebody

Jag satt nyss inne på ultimate-guitar.com och alltid när jag gör det så ploppar det upp massa jävla reklam. Det är sjukt jobbigt att när man sitter och spelar och koncentrerar sig på texten så får man reda på att man "kan vinna ett nintendo wii" och så låter det ding ding do do ding ding do do i bakgrunden. Varför? Finns det någon som klickar på dessa pop up fönster? Inte jag i alla fall. Idag kom det i alla fall upp reklam om Kina och kinesiskt sex, herregud. Fy fan vad äckligt, jag försöker få en lugn stund med lite musik och sen helt plötsligt ska jag behöva må illa för att det kommer ett jävla pop up fönster. Röv. Får väl skicka vidare infon om Kina till mamma som ska dit den 2 juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0