Vad fan säger du PAOW?

Okej, fast jag är så jävla tuff så följer jag fjortisbloggarna. Det är kul att läsa om folk som inte tänker längre än spindelögonfransen. Denna gång gäller det Paow, den lilla skiten som provocerade Kissie och endast därför fick många besökare. Hon tror att hon inom snar framtid kommer att överglänsa Kissie, snälla Paow, ingen överglänser Kissie. Kissie är, kommer alltid vara drottningen inom fjortis/felstavnings bloggarna. Hur som helst har Paow sagt att hon tjänar pengar på sin blogg (mycket möjligt) och hon beklagade sig lite över att hon var tvungen att betala skatt, välkommen till vuxenvärlden P. Hon säger att hon tjänar ca 12-15 000:- varje månad, efter skatt. Och att det inte är mycket pengar, men hon klarar sig. Vad fan säger du? Om det nu inte är så jävla mycket pengar kanske du lika gärna kan blogga utan att tjäna pengar? Vadå klarar sig? Hur gammal är du, 15? Du har ingen jävla hyra att betala, ingen mat, inga räkningar, inga andra att försörja och du bara klarar dig på denna "lilla" summa? Det gör mig upprörd, VAD FAN gör du för pengarna Paow? Shoppar, solar, köper ny brunkräm/solpuder? Fy fan, var nöjd att du får något för dina jävla tråkiga uppdateringar. Ingen hade läst om inte du hade bitchat med Kissie, ingen. Själv hade jag varit glad för att få en hundring i månaden, det hade ändå varit en hundring mer i månaden och jag hade varit tacksam! Fan för er bortskämda jävlar, sluta blogga och tigg pengar av lilla pappsen istället.

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

nu är det inget reklam eller så.. men du kanske inte ens bryr dig eller den som ens läser detta men jag tycker att alla bloggare borde skriva ett inlägg om det som händer i iran just nu.. har en video klipp på wyclef jean som är en bra grej i bloggen... för att bara visa ett stöd så tycker jag att denna video e skit bra...



det skulle uppskattas av alla som känner iranier eller är iranier...

2009-06-24 @ 01:56:19
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0