Av längtan Till Dig

Hittade något roligt på BDB, så jag kopierar och gör min egna lilla lista.


Detta bör du inte göra i min närhet:

- Uttrycka dina "åh-så-insatta" rasistiska åsikten
Why?
Jag är troligtvis en av de största anti-rasister i Sverige. Jag har koll på det mesta om SD, statistiken i fängelser, invandring och så vidare. Nu menar jag inte att varje människa inte får ha en egen åsikt, det är fine med mig. Jag tål skämt ang ämnet när jag vet/märker att det inte är alldeles för seriöst. Skämta måste man få göra! Jo, andledningen till att jag tycker att det är jobbigt när någon tar upp ämnet är för att jag har sådana starka åsikter och vanligtvis blir ganska hetsig och irriterad, därför är det nog smart att bara.. säga dom till någon annan. Jag tackar min mamma för att hon uppfostrat mig såpass bra och inte varit främlingsfientlig för fem öre. Önskar att jag kunde ärvt alla mammas bra åsikter och värderingar!


- Förklara att Twilight/True Blood/Robert Pattinson/Kristen Stewart suger
Why?
Det är inte lönt, jag kommer aldrig någonsin att ändra min åsikt. Ha ha :-)


- Prata skit om min familj med mig!
Why?
Det är väl ganska uppenbart! Jag tycker att det är löjligt att jag ens ska behöva skriva det men det är ju uppenbart att jag måste, eftersom jag för ca ett år sedan hade en "bra kompis" som sa till mig hur fula mina syskon var, hur dum min mamma var och hur stel min pappa var. Alltså, jag blir så förbannad när jag skriver detta. Jag borde egentligen hänga ut denna pantade människa i bloggen, men jag vet bättre. Karma is a bitch, right? Usch, vi är inte vänner längre (tack gode gud) och så fort jag ser henne kokar ilskan i mig. Jag är vanligtvis inte långsint men med detta.. Jag kommer att vara arg för alltid.


Fan, det blev en kort lista.. Antar att jag blev så arg över ovanstående att jag fick en blackout, ha ha!

Kommentarer
Postat av: clara

hej! läste på robertpattinson.blogg att du hade köpt 4 böcker om robert på en svensk hemsida. tänkte bara kolla några grejjer med dig, jag antar att dom är på engelska men står det saker man redan vet? är dom värda att försöka få tag på? jag verkligen älskar robert så.



tacksam för svar!:)

2009-11-11 @ 19:31:10
URL: http://claraaandersson.devote.se
Postat av: Gustav

Thats right girl... Främlingsfientlighet suger! True blood Äger ballen av dig!!

2009-11-12 @ 01:29:40
URL: http://hardelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0