Hypnos

Jag har mycket att se fram emot denna vecka!
1. New Moon premiären på fredag med Jannie
2. Färjestad tar emot HV71 på torsdag, och jag kommer givetvis att gå på matchen(har man säsongskort så har man) Det blir tillsammans med Sanne och Fredric
3. På onsdag kommer Petras och mitt Ouijabräde, scary!
4. På tisdag är det Desperate Housewifes och Hells Kitchen, som vanligt. Det är enda dagen i veckan som jag faktiskt känner att det är skönt att vara själv på.

Det kanske inte är mycket för världen, men för mig.. WIIE, vilken mysig vecka! :-D


Kommentarer
Postat av: C

tänkte bara kolla med dig, du har inte lust att hjälpa mig med min blogg design?

ha det bra

2009-11-16 @ 21:01:59
URL: http://claraaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0