Shooting The Moon

Oj! Det var ett tag sedan jag skrev nu.. Fan, jag som verkligen tänkte komma ihåg att skriva varje dag :-) Men imorgon ska jag försöka att uppdatera minst tre gånger, så att Linn och Robin ser vad jag och Milo håller på med. Ska nämligen passa den underbaraste hunden i världen!

Hur som helst, idag var jag med om det äckligaste i hela mitt liv. Typ.
Jag satt på bussen påväg från stan och som vanligt lyssnade jag på musik. Sen bara smäller det till, hur högt som helst och jag är helt övertygad om att jag blivit skjuten genom ryggen, typ i magen! Alltså, helt jävla övertygad! Det gör helt ont i hela kroppen och det gör ont att andas. Jag blir tvungen att försiktigt känna mig på magen och kolla om jag blöder. Ha ha ha ha ha! Alltså det var så jävla hemskt, jag ville bara trycka på "stopp" och gå hem resten av vägen. Fy fan, hö hö!
Helt sjukt att kroppen kan bli sådär.. övertygad.
Jag var helt skakis när Petra mötte mig.
Tur tur tur att det bara var tre till på bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0