Shooting The Moon

Vet ni vad? Jag känner mig jävligt otillräcklig och dålig.
Nummer 1: Jag kan inte laga mat
Nummer 2: Jag har inget jobb
Nummer 3: Jag har inga pengar
Nummer 4: Min bästa vän är en katt (ok, inte ens en riktigt katt!)
Nummer 5: Jag gick miste om New Moon biljetterna till premiären. Jag hade dom nästan!
Nummer 6: JAG BOR I KIL, FATTAR NI?!?! KIL!

Det enda som har varit bra idag är.. att jag lyckade tända lite ljus här i lägenheten. Det blev i alla fall lite mysigare, och just det.. Det är Desperate Housewifes snart. Det gäller att glädjas åt det lilla.
Hmmpff!

Kommentarer
Postat av: Elin Lindh

Skitsnack!!! DU gör VÄRLDENS GODASTE pyttipanna. (jag brukar aldrig gilla det -jag gillar det inte-, men när du gjorde det med din gräddstuvning blev det riktigt riktigt gott!)Vi borde förövrigt ses snart och ta en fika! Nästa vecka kanske?

2009-11-04 @ 14:48:27
Postat av: Linnsie

Gud vad synd jag tycker om dig när jag läser det här inlägget:) vill att du ska veta att du får jätte gärna komma hem till mig,robin och milo under veckorna och se på film o så :) ni får fixa detta med stan nu.Krams

2009-11-05 @ 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0