Club Dead

Åh, jag har nyss läst ut den tredje True Blood boken! Jag vill verkligen berätta hur den slutar, men vissa kanske följer serien eller läser böckerna osv.. Väntar ett litet tag med det, nu ska jag i alla fall beställa hem den fjärde boken. Och en sak till, som de flesta av er nog vet att jag ett hysteriskt Twilight-fan. Och jag blir irriterad när jag läser True Blood och inser hur mycket Stephenie Meyer har härmat Charlaine Harris! Usch, man känner igen jävligt mycket. I början var jag sådär "Nä, hon har nog inte härmat så mycket.. Mer insirerats." Men hon MÅSTE ha läst True Blood, man kan inte komma på exakt likadana saker, det känns omöjligt.
Hur som helst, jag tycker fortfarande om Twilight men man börjar ju fan fundera..
JÄJÄ, nog om det!

Imorgon ska jag troligtvis få bort mitt svarta hår (R.I.P) och om allt går som jag vill kommer jag ha min naturliga hårfärg, som på senaste tiden har blivit rött.. Tror jag, alla säger det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0