Do The Joy

Ha ha förresten! Tänkte bara berätta om Petras otursdag igår!
Petra var glad och slutade skolan klockan 12, så hon skulle ha tåget vid 13 till Kil, men hon lyckades somna och hamnade i Arvika. Där fick hon vänta en timme på tåget tillbaka till Karlstad, när det sedan kom hade det fallit ett träd över tågrälsen så hon fick vänta på en ersättnings buss. Plus att hon var kissnödig och toaletterna inte fungerade. Sen tillslut kom hon in till Karlstad, vid 16.30!! Ha ha, det slutar inte där.
Vi fikade och bestämde oss för att ta 19.58 tåget till Kil, och sen så blir det bråttom till tåget så vi småspringer och jag säger "Skynda Skynda!" till Petra och så hör jag en duns! Petra har trillat och skrapat upp båda knäna och ena handen. Alltså, jag är så jävla glad över att det inte var jag! Ha ha ha ha ha, förlåt Petra att jag skrattar!

Nä, nu ska jag göra kaffe och kolla Kenza på The Voice. Kanske läser lite också.

Kommentarer
Postat av: mathilda

sv: tack :D

2009-10-08 @ 08:41:34
URL: http://tthisisreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0