Fuck Off And Die

Pratade äntligen med mamma igår, berättade allt som hänt och hur "folk" har betett sig och exakt vad de sagt. Hon blev inte glad, inte alls glad. För att vara mer exakt: Skitförbannad! Och denna gång gjorde det mig glad, att hon blev så arg.

Åker in och fikar en stund med mamma nu, hann inte riktigt få med allt igår.

Ja, jag är en hämdmänniska. Beter man sig SÅ svinigt, då får man igen gånger tusen. :-) Tummen upp på det.
De som redan känner till något om allt detta är också de som inlägget är riktat till. Jag svarar inte på frågor angående detta inlägg till någon, så det är ingen idé att ni frågar ;-) Var bara tvungen att skriva av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0