Slow down

Ohoj!
Jag sitter och väntar på en gubbe som ska kolla varför det läcker vid våra fönster, men han verkar ha tagit sovmorgon. Jag skulle behöva duscha men vad skulle jag göra om det ringde på dörren och jag måste öppna i handduk? Fan, gubben kanske inte skulle gå härifrån (ni vet lika väl som jag att jag tänkte skriva något snuskigare, eeeeh)
Hoppas att Sanne kan svara på mitt sms också, jag skulle vilja ta en fika! Vad jobbigt det är nu när jag har vänt tillbaka dygnet och alla andra verkar sova till klockan fyra.

"You suck.. ha ha, you really do suck"

Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

SKA VI FIKA SNART ELLER?

2009-10-19 @ 10:57:47
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0