Brown Eyed Girl

Nu är jag nattuggla igen, snart ska folk upp och jobba och jag har inte ens lagt mig. Puh! Nej, så är inte fallet.. Jag somnade faktiskt klockan 20 och vaknade 23.30 och var jätte pigg, därför bestämde jag mig för att spela poker, och nu har det gått så jävla bra i pokern att jag inte kan sluta spela. MEN, det farliga med att det går bra är ju att jag tillslut kommer att vilja spela med riktiga pengar, känner faktiskt ett jätte sug. Har spelat onlinepoker i ett år, med låtsas pengar.. Tänk om man kan vinna mycket liksom? Aaaahaa LA LA LA LA LA LAOO, inte tänka så. (Måste tänka att jag kommer att förlora alla pengar..)

Ursäkta mig men JÄÄÄÄVLAR vad segt det går på slutet, åk ut allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0