Don't Let Them See You Cry

När man läser Alexandra Nilssons blogg, Kissies.se förstår man ju att allt är ett stort spel (skickligt? Ja) Men ibland undrar man ju om hon faktiskt är lika dum som hon får sig själv att framstå som. Jag måste medge att jag följt Alexandras/Kissies blogg väldigt länge nu, just för att den är underhållande och jag tycker faktiskt om henne, tro det eller ej. Och my point är att jag tycker ännu mer om henne efter att ha sett hennes videointervju för Blog Awards. Men, hon är ingen jag någonsin skulle ta efter utsèendemässigt! Hon får min röst för "Kaxigaste blogg".. Katrin blir nog lagom arg, tror ni inte att dom nominerade båda inom samma kategori bara för "att"?! Det tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0