Father & Son

Ligger i sängen och spelar lite poker. Måste ju se till att bli frisk innan fredag, Elin kommer bli så besviken om jag inte kan följa med ut :-( Dessutom vore det faktiskt kul att gå ut.

Jag ska på Jerry Williams den 31 Oktober (om jag inte minns fel?) i Göteborg tillsammans med Sebban och hans familj, ser fram emot det. Dock är jag ju inte ett så jätte stort fan av Jerry, jag gillar "Dream On" och säkert någon mer låt. Men det är kul att ha sett honom, vem vet.. Han kanske kolavippar snart?

Hoppas att Sara kommer hem snart så att vi kan baka, är enormt sugen på kakor.. Även om jag knappt känner smak.




Kommentarer
Postat av: Linnsie

30 oktober candy

2009-09-24 @ 12:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0