I Can't Get No Satisfaction

Awwwaahahhhaaagrrriiiissssar!!11! Just för tillfället HATAR jag online poker, jävligt mycket hatar. Här sitter man och har spelat heeela natten och det har gått jävligt bra. Kanske behöver förklara lite för er som inte spelar. Spelar man online kan man välja att spela för såkallade "play money", det är inga riktiga pengar med i spelet men du kan däremot vinna en biljett till större tävlingar där det är riktiga pengar inblandade (sen finns det ju spel där du kan vinna "play money" och du satsar "play money" ja ja, orkar inte gå in på det) Hur som helst, till det spelet jag spelade (Badugi) fick alltså de 62 bästa en jävla biljett. Och här sitter jag och ser hur många det är kvar och tänker "Hmm, 62 st kvar JIPPIE, då kan jag gå all in med denna dåliga hand och så har jag biljetten och sen kan jag sova" Så jag går all jävla fucking in och åker ut! Så ploppar den där rutan upp där det står att jag hamnade på plats 63!?!?!?! Skojar dom med mig?! Alltså jag skulle vilja ta den där jävla PokerStars statistiken och köra upp i röven på någon vidrig människa!

SIGHS!!!

Nu ska jag sova, jävligt hårt och jävligt länge. Piss off PISS OOOOOFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0