Sunshine in the rain

Solen skiner och det är väldigt varmt inne i lägenheten, tänkte öppna fönstret och ta en kaffe (och liksom sitta i fönstret och kolla ned på alla som går förbi där nere och kanske även "råka" hälla kaffe på dom, skämtade jag eller inte?)

Som de flesta av mina vänner vet så är jag helt värdelös när det gäller att hålla blommor vid liv, det brukar inte ens ta en vecka och sedan är dom snustorra och stendöda. Men i påsk fick vi en jättefin påskbukett av Sebbans mamma och jag kände verkligen "nu är det dags att ta hand om ett levande ting" typ. Så dom höll sig länge, för att vara mig och i helgen köpte vi nya rosor som också skulle hållt sig ett tag.. trodde jag. Dom dog två-tre dagar senare och Gustav påpekade att jag hade glömt snitta dom. Sant!

döingarna




och min superhäftiga 80-tals radio. Vem vill inte ha denna? Såååååeee säxiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0