Big News!

NEWS!
Från och med imorgon(måndag) kommer jag att gästblogga hos http://www.RobertPattinson.se, det är den svenska officiella hemsidan för Robert Pattinson.
Jag kommer att blogga tillsammans/mot Madde, 23år. Sedan kommer ni att få rösta i slutet av veckan(söndag) vilken av oss ni tycker var bäst. Den av oss som får mest röster kan bli deltidsbloggare på hemsidan forever! Jag hoppas att mina kära läsare och vänner vill rösta på mig, ni får... en kaka :-)

Hur som helst, det kanske inte blir världens bästa uppdatering på denna blogg under veckan, men jag ska göra mitt bästa.

PUSS PÅ ER GÖLLETRYNEN!

Kommentarer
Postat av: Gustäv

Hahaha SKITKUL amanda !!!!!!!!!!!!!

2010-02-08 @ 11:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0