He Stole The Show

Oj oj oj, Amir verkar visst ha blivit lite upprörd efter att jag kommenterade hans blogg.
Min kommentar såg ut ungefär såhär:
Är du säker på att du kan ta hand om en hund? Vet du vad du vill göra om 5år? 10år? 15år? Du måste anpassa hela ditt liv efter hunden. Hoppas inte att du bara lämnar bort den så fort du inte får tid för den, men prove me wrong och jag ändrar uppfattning.

Han blev väldigt sur, väääldigt sur. Kanske formulerade jag mig dåligt? Det var ju inte direkt så att jag sa att han kommer att förstöra hundens liv. Fick en mycket otrevlig kommentar tillbaka i alla fall. Har alltid tyckt att Amir verkat ganska mogen och förståndig, men tänk vad en liten kommentar kan göra? Ändrade helt uppfattning då jag insåg hur liten och klen han verkar vara inombords. Att ha en stor blogg verkar tära på en, synd.

Och till er som hittade till min blogg pga kommentaren, jag är inte på kissekattens sida. Jag är inte på någon jävla sida, jag hoppas bara att hunden får det bra. För hade det varit min hund hade jag velat att den skulle hamnat hos en bra människa, som vet på ett ungefär hur dennes liv kommer att se ut om några år(och att hunden är inräknad) osv. Vad är man annars för person? Bara bli av med hunden och skita i vart den hamnar bara för att man får pengar? Nej fy.

Synd Amir, att du tog mig på så fel sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0