Vertigo



Jag ska sätta igång med städningen och disken, jag hatar mig själv för att jag drar på det hela veckan. Varför? Åh, ja ja, det är bara att sätta i gång. Kanske hinner med att plinka lite på gitarren innan Sebban kommer hem. Vi åker ju nämligen in och hämtar våran nya tv lite senare. YES ÄNTLIGEN! Ni ska bara veta hur länge jag har väntat på att vi äntligen ska köpa en ny tv. Alla tv:ar vi har haft har alltid börjat krångla eller gått sönder.

Jag, Sara & Petra var duktiga igår förresten. Vi klarade sista bossen på det där Mario Wii spelet, visserligen efter ca 100 försök då vi alla satt och skrek och undrade "Men varför gjorde du dig till en bubbla?!?!?!" och "AAHH, jag är död! Nej jag lever, okej nu dog jag" lol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0