An End Has A Start

Oj, om exakt en vecka kommer jag att sitta på ett flyg till London. Vem trodde egentligen att det skulle bli av? Inte ens jag. Men nu är flyg, hotell och skjuts till flygplatsen fixade. Det känns helt otroligt! Måste bara passa på att tacka Micke jätte jätte mycket, som ringde igår och erbjöd sig att hämta oss gratis från Skavsta. Det kändes jätte skönt att någon erbjuder sig så att man slipper fråga! Jättejätte tack! Och tack till mina andra vänner som kör oss mitt i natten till Skavsta! :-) Yay, jag är så glad för att allt fixar sig tillslut.

Nu gör jag iordning lite kaffe, har ju visserligen varit vaken sedan 08.30 men jag måste piggna till lite mer :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0