Juliet

Bättre sent än aldrig.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag reste själv för första gången, lärde mig att tappa öl

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, hade nyårslöftet att sluta röka men jag har inte motivation nog.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, ganska många av mina vänner. 3/4 stycken.. Verkar vara på modet.


4. Dog någon som stod dig nära?

Nej

5. Vilka länder besökte du?
Egypten, Norge

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Jag hade velat resa mer, hoppas att jag kommer att göra det mer i år.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
20 November, när New Moon hade permiär. Det hade jag väntat på sedan februari. Ha ha!

8. Vad var din största framgång 2009?
Det var dåligt med framgångar.. Kanske att vi reste själva utan att få panik och drunkna i havet?

9. Största misstaget?
Borde inte ha bränt alla pengar jag hade sparat i min lilla spargris.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
En del blåmärken och förkylningar, inget allvarligare.


11. Bästa köpet?
Måste nog bli Egypten resan

12. Vad spenderade du mest pengar på? Resa, mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nej egentligen inte. Det har faktiskt varit ett jobbigt år.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
I Was Broken by Robert Pattinson
Ill Be Your Lover Too by Van Morrison
All The Pretty Girls by Fun.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag borde tänkt på mig själv mer och rest, USA och London.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit mindre godis och fetmat

18. Blev du kär i år?
Nä..

19. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewifes, True Blood, Family Guy

20. Bästa boken du läste i år?
Alla Twilight böckerna.

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En Iphone <3

22. Något du önskade dig men inte fick?
En resa, men vafan, det hade jag inte väntat mig. Önska får man alltid.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Vi gick på krogen, Coffeehouse By George och sedan betalade vi för att gå in på Arena men gick aldrig tillbaka. Ha ha, så onödigt.

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Hade som sagt velat resa till Los Angeles, London, New York, Vancouver osv.

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Rockig, nitar och läder.

26. Vad fick dig att må bra?
Pengar, ha ha ha.

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hm, Robert Pattinson.

28. Vem saknade du?
Kan inte komma på att jag saknade någon faktiskt.

29. De bästa nya människorna du träffade?
Fan vad tråkig lista, jag tror inte att jag träffade några nya människor alls. lol.

30. Planer för 2010?
Jobba, resa till LA och London. Sen har jag massa jädrans planer som jag inte delar med mig av till alla. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0