The Hurt

Jag måste vara världens sämsta bloggare, dessa tre veckor har jag inte glömt att uppdatera.. Jag har bara skitit i det, jag har nog helt enkelt ett tråkigt liv. Jag får ta och fixa nytt batteri till min digitalkamera innan jag börjar med mina super updates. Det är så tråkigt att blogga och dela med sig av dagen utan bilder och jag orkar verkligen inte bära runt på systemkameran. Den kan jag köra med när jag är hemma.

Imorgon (idag) blir det Wii-spelning med goda vänner, kaffe och troligtvis Arbetsförmedlingen. Jag klagar på att jag inte har jobb, men jag har inte ens gått till arbetsförmedlingen (men jag har sökt flera jobb!) får man då klaga på att man inte har jobb? Jag vet inte ja, kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0