Tonight

Jag vill aldrig växa upp, jag hoppas att jag slutar fylla år och blir äldre vid 20! Jag orkar verkligen inte med att vara vuxen, jag känner mig inte vuxen! Jag tycker fortfarande att kiss och bajs skämt är roliga, jag tycker att det är kul att leka kurragömma och åka pulka, nu har ju inte dessa saker någon åldersgräns men det känns så. Jag är så jävla barnslig och kommer nog alltid förbli. Jag skulle aldrig i hela mitt liv (som det ser ut nu..) vilja ha barn, barn ska inte ha barn. Jag ÄR ett barn, i sinnet. Herregud, jag får panik när jag märker hur åren rinner iväg. Jävla ansvar och skit. Jag önskar att jag kunde skylla på någon annan när disken inte är diskad, när räkningarna blev försenade eller när det ligger tvätt på golvet. Typ "Men jaaaaag betalar ju inte räkningarna, det är ju du mamma" eller "Jag kan plocka ur diskmaskinen och sedan får jag vara uppe en timme extra" ha ha! Nej, men ni fattar.. Jag vill ju inte vara 10-år. Men jag vill verkligen inte heller bli äldre än 20. Vad har jag gjort med mitt liiiiiiiiiiv?! Medelålderskris redan, ska det vara så? Näe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0