Alarm


Bild från igår

SATAN vad kallt det är, morgonciggen gick det knappt att njuta av! Fikade med Gustav, Sara O och Jannie igår, det var supermysigt men jag satt och skakade av nervositet för det där IQ testet jag skulle på. Men det gick väl bra.. tror jag. Dom har inte ringt än. Ha ha dom kanske bara "Men vad fan, HA HA.. Trodde hon verkligen att hon skulle få jobb här?!" Hoppas inte, det vore ju pinsamt att faila på IQ testet.

Jaja, jag ska gå in i duschen nu och sedan ska jag göra kaffe och köra Sara S till stallet. Sen blir det troligtvis fika inne i stan. Alltså.. Vart är min digitalkamera?


Just det!!! Jannie flyttar till London på måndag och blir borta i ett år!!! Hur fan ska vi klara oss? :'-( Tur att jag åker till London ca 2 ggr på ett år då, men ändå!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0