Girlschool

Men oj, trodde att det bara var jag som var vaken vid denna tid?! Men nyss plingade det till i iPhonen och det var kära Sara S (eftersom jag har många Sara-vänner så måste jag skriva första bokstaven i efternamnet så att man förstår vem det är. Nog om det.)

Vad har hänt idag? Bio, var vad som hände idag. Sebastian och jag var och såg "Due Date". Växelvis bra film, ibland riktigt trög och ibland riktigt jävla rolig. Men en liten liten sak, Robert Downey Jr spottade på en Fransk Bulldog i filmen! Oh NO big NO NO. Det var inte ens kul, och så skrattade dom i biosalongen och då undrar jag.. Varför i helskotta var det kul? Det hade varit roligare om hunden hade vänt upp röven och skitit tillbaka på honom. Ja ja, ni fattar när ni sett den.

Har även köpt mig en ny jacka från Vila, en sån där med fårludd vid halsen och mocka resten. Antar att jag får lägga upp en bild, det är ju trots allt en blogg jag har.


Vilken poser, vem äre vavavava? Okej, jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0