Sweet

Alltså, vad gör jag uppe nu? Jag har en stark längtan efter att steka kött och bara äta köttbiten utan något till. Kanske inte ens vill krydda den. Är man konstig då? Förmodligen. Jag skulle aldrig klara av att vara vegetarian, herregud nej. Om jag endast fick äta en sak under hela mitt liv skulle det definitivt vara kött, utan tvekan. Och ja, hur mycket jag än tänker på alla stackars djur så blir jag ändå sugen på kött. Vem vet det kanske är din slaktade häst jag äter? Nej men fy, där gick jag över gränsen. Ber om ursäkt. Men tänk om..

Okej, fem rader om kött. Där ser man, skulle säkert ha kunnat bli längre.
Imorgon blir det en tripp in till stan med min kära. Har ingen aning om vad vi ska göra där, kanske kan tvinga honom att bjuda mig på bio? Nu får ni också hålla alla era tummar och tår för att jag ska lyckas då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0